EN VN
Đồng hành cùng World Cup

"Companion to World Cup 2014" - lasted from May 30th to July 31st, 2014 - was co-organized by VnExpress eNewspaper and Clear Men brand, Unilever Vietnam.

Đố vui bóng tròn

3 contests: "Football Trivias", "World Cup Predict" (match scores, the Champion and the Golden Boot) and "Passionate Football Moments".

Đố vui bóng tròn

Total pageviews: 100.427.475. Total visits: 46.678.582. Total visitors: 10.572.506. Reach: 13.002.653

Tổng số bài PR được đăng tải là 1.036 bài với số lượt xem đạt 98.086.459 lượt

A total of 1,306 PR articles were published with 98,086,459 pageviews.

chương trình còn hỗ trợ chạy banner tại các vị trí như Large Logo, Leader board, Special Right

Banners located at Large Logo, Leader Board, Special Right, Background, etc. with 479,144,578 displays, 326,834 clicks.

Chương trình được truyền thông qua kênh Social Media

Social media spread via VnExpress Fanpage in cover photos, shared posts.

Photo: "Football Trivias" contest was shared on VnExpress Fanpage

Khoảnh khắc đam mê

"Passionate Football Moments" winner's photo

Khoảnh khắc đam mê

"Passionate Football Moments" runner-up's photo

en